poniedziałek, 27 maja 2013

Mamą być ! :)

Wczoraj był dzień mamy, nie spędziłam go jakoś szczególnie :) Prezentem było to iż mogłam sobie poleżeć w łóżku do 15.00 i nic nie robić, gdyż Oluś jest u Babci, a Poli do szczęścia potrzebny jest tylko cycuś, więc tak sobie leżałyśmy, gadałyśmy, Pola na zmianę raz spała, raz jadła, obdarzając mnie pięknymi uśmiechami,  a ja czytałam książkę i patrzyłam od czasu do czasu co tam się kręci w wirtualnym świecie.  Fajnie jest być mamą, uwielbią tą rolę, to coś pięknego, wiedzieć, że jest się dla kogoś całym światem bez względu na wszystko, nie ważne czy mam zły humor, gorszy dzień, czy marudzę lub śmieję się tak , że inni nie mogą ze mną wytrzymać, w tym czasie moje Brzdące śmieją się razem ze mną, kochają bezwarunkowo ,a  patrząc w ich oczka widać tą ufność, ufają mi mamie, nam rodzicom w 100% , to od nas zależy wszystko, czasami i dzieci mają gorszy dzień ( Oluś ostatnio często takie miewa), ale nie umiem się na nich gniewać, czasami już wysiadam, ale jest dobrze :)  Nie zamieniłabym mego życia na inne, jest piękne ! <3 Najpiękniejszym prezentem dla mnie jesteście Wy, sami w sobie <3 Kocham Was bezgranicznie i bez względu na wszystko ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz