środa, 7 sierpnia 2013

Czas....

Za 18 dni zobaczę mego męża, ojca mych dzieci! Tęsknię już bardzo, ale nie chcę aby ten czas szybko leciał, bo zbliża się również dzień powrotu do Anglii, oj będzie mi ciężko, strasznie ciężko :( Ale pocieszam się tym, że w grudniu przyjedziemy na święta! Także tylko przeminie wrzesień, październik, listopad i znów tu będziemy :) Ja jak na zodiakalnego bliźniaka przystało mam w jednym ciele dwie osoby i jedna z nich pragnie aby czas szybko biegł,a druga mówi zwolnij, ciesz się chwilą, bo one już nigdy nie wrócą, już poprzednia minuta jest przeszłością, która nigdy nie wróci... trochę to smutne, nie chcę aby ten czas tak szybko płynął, Pola  niedawno się urodziła, a tu za 18 dni będzie mieć już pół roku! Kiedy to zleciał? Pamiętam jak bym ją wczoraj pierwszy raz wzięła na ręce, jak pierwsze słowa jakie powiedziałam były" Jeny jaka ona śliczna, kochanie zobacz jakie ona ma ciemne i długie włoski, jest całkiem inna niż Oluś" i po tych słowach zakochałam się w niej bez pamięci i ta miłość trwa do dzisiaj, każdego dnia, każdej godziny, minuty , sekundy kocham ją jeszcze bardziej <3 :*:*:*:* Tak samo mam z Olusiem, niedawno był tak maleńki jak Pola, był moim jedynym oczkiem w głowie, a teraz mam dwa tak wspaniałe Skarby ! nie zamieniłabym ich za nic w świecie! KOCHAM WAS MOJE BRZDACE !!! <3 :**




5 komentarzy:

  1. nic dziwnego że w twoim ciele mieszczą się dwie osoby, skoro jest takie ogromne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci grzecznie, a gówno cię to obchodzi jak wyglądam, nigdy nie wiesz jak za kilka lat będziesz wyglądać i w przeciwieństwie do ciebie ja mogę schudnąć, a ty nie zmadrzejesz i szkoda mi ciebie prosta osobo, pozdrawiam

      Usuń
    2. nieraz to chcialoby sie wiedziec kto takie brednie wypisuje i lto jest tak beszczelnym by spojrzec mu w twarz i kazac powtorzyc ciekawe czy wtedy ta osoba byla by taka madra

      Usuń
  2. Ludzie są nie normalni. Mieszkasz w Anglii. ? Ja również. Ciężko mi bez rodziny tam. Znam ten ból. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mieszkam w Anglii, bez rodziny ciężko, ale ja mam to szczęście ze mam tam mamę i siostrę inaczej chyba nie dałobym rady. ...

      Usuń