czwartek, 29 maja 2014

Mało nas bo....

...bo dużo się działo :) Odwiedziła nas rodzinka z Polski, było fantastycznie, zwiedziliśmy parę fajnych miejsc, pobyliśmy razem, dzieci się sobą nacieszyły,  następne wpisy będą o tym gdzie byliśmy, a dzisiejszy jest o czym innym ;)

Jako , że ostatnio byłam taka zabiegana, dwa dni temu przypomniało mi się , ze Polcia skończyła 15 miesięcy! Kiedy ten czas tak zleciał? (tak wiem co miesiąc zadaję sobie to pytanie, ale nie umiem na nie odpowiedzieć :P )Moja mała córeczka już nie jest taka mała, cwana z niej bestia, wie iż uśmiechem  potrafi rozbroić każdego, jak tylko go robi serce mi topnieje i śmieję się razem z nią :P  Z bratem kłóci się w najlepsze, naśladuje go we wszystkim, nie koniecznie tylko dobrym, bo zdarzyło się jej już go uszczypnąć, zepchnąć z sofy, zabrać zabawkę.

Nie mogę uwierzyć w to , że gdy Oluś był w jej wieku my już zaczynaliśmy myśleć o drugim dziecku, teraz Pola wydaje mi się taka malutka, ma przecież dopiero 15 miesięcy, a wtedy dla mnie Olek miał już 15 miesięcy. Był taki duży i w ogóle... chyba z drugim dzieckiem zmienia się trochę myślenie, bo człowiek wie jak ten czas szybko leci i chce, aby dzieci były jak  najdłużej takie malutkie.

Pola jest całkiem inna niż Aleksander, bardzo szybko wszystkiego się uczy, potrafi powtórzyć już wszystkie dwu sylabowe wyrazy, wydaje mi się iż duży wpływ na to ma własnie Brzdąc, bo on ciągle mówi i mówi, a ona wyłapuje, Oluś dużo jej tłumaczy, pokazuje jej swój świat, uwielbiam patrzeć na nich gdy razem ładnie się bawią, to uczucie którym się darzą jest piękne, modlę się o to aby zawsze tak między nimi było, Pola potrafi od tak podejść do brata i dać mu buziaka, on odwdzięcza się przytulaskami i słowami "Kocham Cię Polciu". Oczywiście nie zawsze jest tak sielankowo, są i dni pełne piorunów, gdy jedno i drugie wybucha płaczem, krzyczy, lub bije... staram się wtedy ogarnąć sytuację, ale czasami zostawiam ich samym sobie, niech się uczą rozwiązywać konflikty, w końcu to ważna umiejętność :P


Pola mając 15 miesięcy:
- umie mówić: Mama, Tata, Baba, Dziadzia, Olek, Oluś, Hauł(piesek) Cici (kotek) Am, Ble, Bam, Oć(choć) Ide (idę), Lola, Pati, Iii(Fifi), Aga, Kapu (kąpu) tak, yyy(nie), dyda (ryba), aj (daj), aek (kwiatek) Elo(elmo) Kiii( Kiki)
- nosi  pampersy 4
-  gdy chce pić ciągnie mnie za rękę do kuchni
- gdy chce aby włączyć jej muzykę, lub  ulubioną bajkę (teletubiesie) wciska mi pilota na siłę
- uwielbia wszystkie pluszaki i lalki
- lubi jeść i póki co (odpukać) nie ma z tym problemu, je wszystko co dostanie na talerzyk :)
- gdy ktoś nas odwiedza, lub my odwiedzamy kogoś to woli towarzystwo mężczyzn, pakuje się wujkom na kolana i jest szczęśliwa :)
- uwielbia zwierzaczki
- nosi ciuszki 12-18, choć niektóre jeszcze są na nią za duże
ale nie mam pojęcia ile ma cm i kg, musze ją zmierzyć i kupić baterię do wagi bo padła :D

A oto kilka ujęć Polci, w bluzeczce w której się zakochałam.












Pola ma na sobie:
-bluzeczka TKmaxx
- body early days
- leginsy mothercare
- opaska h&m
- buty early days

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz